Welke internetbrowser heb ik minimaal nodig?

Voor het gebruik van Eduschool wordt Chrome aangeraden, maar ook op recente versies van Firefox, Edge en Safari werkt Eduschool goed.

Op welke tablets werkt Eduschool?

Voor een optimaal gebruik van Eduschool adviseren wij een laptop of vaste computer. Voor gebruikers van Eduschool die liever op een tablet werken: de meeste spellen werken ook op tablets met een recente internetbrowser. Bijvoorbeeld iPad 2 of hoger, Tablets met Android 8 en hoger. Een tablet van minimaal 10 inch is aan te raden voor het gebruik van Eduschool.

Werkt Eduschool ook op een Chromebook?

Ja, het werkt op alle soorten laptops, die met een recente internetbrowser werken.

Ik heb een probleem in een spel gevonden. Wat kan ik doen?

Het kan helaas gebeuren dat een spel niet goed werkt of een foutje bevat. Stuur dan een e-mail naar support@eduschool.nl. Vermeld daarin over welk spel het gaat, welke internetbrowser gebruikt wordt en omschrijf het probleem. Bovendien helpt het als een schermafdruk van het spel (met daarin het probleem) wordt bijgevoegd. Eduschool onderzoekt het probleem en probeert het zo snel mogelijk op te lossen.