Hoe voeg ik alle leerlingen in één keer in het systeem?

Dit gaat eenvoudig met het gebruik van een Edexml-bestand dat uit het leerlingadministratiesysteem geëxporteerd kan worden.

Hoe print ik een overzicht van de wachtwoorden?

De admin kan bij ‘overzicht leerlingen’ kiezen voor ‘exporteren naar excel’. Dit document kan vervolgen worden geopend om te printen.

Kan ik thuis alles voor mijn leerlingen voorbereiden?

Dat kan. Omdat Eduschool webbased is kan vanaf elke plek met Eduschool worden gewerkt.

Kan ik Eduschool ook voor slechts een paar leerlingen van de school aanschaffen?

Dit is mogelijk. Eduschool werkt met staffelprijzen die per 50 leerlingen omhoog gaan. Op aanvraag kan ook een abonnement voor 10 leerlingen worden aangevraagd. Eduschool kan dus ook voor een (klein) deel van de leerlingen worden aangeschaft.

Kan onze school Eduschool eerst uitproberen?

Eduschool kan kosteloos drie maanden gratis worden uitgeprobeerd, zonder verdere verplichtingen.

Van wanneer tot wanneer loopt mijn abonnement van Eduschool?

Een abonnement loopt van 1 augustus t/m 31 juli. Tussentijds instappen is mogelijk en wordt evenredig verrekend.

Hoe kan ik een abonnement van Eduschool opzeggen?

Een abonnement dient voor 1 juli van het lopende schooljaar te worden opgezegd. Dit kan door een mail te sturen naar info@eduschool.nl met als onderwerp ‘Opzegging’. Na ontvangst van de mail ontvangt de school binnen één werkweek een bevestiging.